Pomoc - Jarex Outlet Center

Metody płatności

Sklep internetowy Jarex Outlet Center akceptuje następujące formy płatności:

Przelew bankowy

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia i danymi potrzebnymi do wpłaty. Zamówienie będzie realizowane dopiero po zaksięgowaniu odpowiedniej sumy na koncie Jarex Outlet Center. Czas realizacji takiego zamówienia jest więc dłuższy o kilka dni potrzebnych na przelanie pieniędzy przez klienta i zaksięgowanie ich na naszym rachunku. Aby uniknąć dodatkowych opóźnień, w tytule przelewu podaj numer zamówienia, który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeżeli nie otrzymamy wpłaty w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, wyślemy Ci przypomnienie na adres e-mail podany przez Ciebie przy składaniu zamówienia lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Jeżeli nie otrzymamy wpłaty w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

Wpłaty należy realizować na rachunek:

Nr konta (IBAN): PL 73 8857 1041 3004 0407 5819 0001
Nazwa i adres odbiorcy: P.H.U. "JAREX" Katarzyna Mackiewicz Knopin 48, 11-040 Dobre Miasto
Nazwa banku: Warmiński Bank Spółdzielczy

Płatność przy odbiorze

Zamówienia płatne przy odbiorze są niezwłocznie realizowane. Za takie zamówienie zapłacisz kurierowi bezpośrednio przy odbiorze. Całkowitą kwotę, o którą poprosi Cię kurier, możesz zobaczyć w podsumowaniu zamówienia w sklepie jarexoutletcenter.pl i w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.

Odbiór osobisty

Możesz również odebrać  zamówiony przez siebie towar u nas w sklepie. Wystarczy, że przy dokonywaniu  zakupów na jarexoutlet.pl klikniesz ‘’odbiór osobisty’’

Wysyłka

Wszystkie produkty zamawiane w sklepie jarexoutlet.pl wysyłane są firmą kurierską DPD, Poczta Polska, InPost.

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy).

Zamówienia złożone wyślemy w następny dzień roboczy lub po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie (przy wyborze wpłaty na konto).

Czas dostawy – na ogół 1 dzień roboczy.

Po spakowaniu przez nas paczki, otrzymasz wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail, która będzie zawierać numer przesyłki w systemie DPD i link służący do śledzenia owej przesyłki. Pierwszy status paczki w systemie śledzenia przesyłek powinien pojawić się w godzinach wieczornych.

Firma kurierska

Sposób płatności

Wartość zamówienia

Koszt transportu

 

DPD,

Poczta Polska

InPost
(czas dostawy -     

1 dzień roboczy*)

Przelew bankowy

Do 200 PLN

12-16 PLN

Powyżej 200 PLN

0 PLN

Płatność przy odbiorze

Do 200 PLN

15-21 PLN

Powyżej 200 PLN

0 PLN

*Jest to przewidywany czas dostawy. Faktyczny czas dostawy może się różnić.

Koszt transportu 0 PLN oznacza obniżenie wartości paczki o wartość kosztów wysyłki i podlega odliczeniu w przypadku wymiany lub zwrotu. Koszt transportu 0 PLN nie łączy się z używaniem kodów rabatowych. Koszt transportu 0 PLN obowiązuje wyłącznie na terenie Polski.

Jak pakujemy paczki

Wszystkie produkty wysyłane przez sklep Jarex Outlet Center są bardzo dokładnie pakowane w koperty (bąbelkowe) lub kartony (wielowarstwowe). Jeżeli Twoja przesyłka wygląda na uszkodzoną lub budzi Twoje wątpliwości z innych powodów, sprawdź jej zawartość w obecności kuriera doręczającego. Jeżeli w paczce brakuje zamówionych produktów, lub zostały uszkodzone w trakcie transportu, spisz z kurierem odpowiedni protokół.

 

Krótka instrukcja procedury wymiany:

1)Pobierz i odpowiednio wypełnij formularz wymiany (zakładka formularze)

2)Złóż nowe zamówienie w sklepie (celem rezerwacji produktu, prosimy nie dokonywac opłat), wybierz formę płatności przelew bankowy i w komentarzu wpisz "Wymiana"

3)Spakuj produkt który chcesz wymienić (w oryginalne opakowanie) wraz z formularzem wymiany (paragon lub jego kopia mile widzina)

4)Dołącz do paczki kwotę 10zł (koszt wymiany) lub przelej na konto bankowe sklepu (w tytule przelewu wpisz "Wymiana, numer zamówienia wymiany")

5)Odpowiednio spakowaną paczkę (patrz pkt 3) wyślij na adres sklepu: Jarex Outlet Center. Knopin 48, 11-040 Dobre Miasto.

Wymiana zrobiona. Teraz pozostaje czekać na paczkę od Nas :)

Odstąpienie od umowy (Zwrot)

Każdemu klientowi przysługuje prawo "Odstąpienia od umowy" w terminie do 30 dni od daty odbioru.

Prosimy o zachowanie paragonu, znacznie ułatwi nam to przeprowadzenie procedury "Odstąpienia od umowy".

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - stan idealny taki jak w momencie odbioru (powinien posiadać folię ochronną, metki). Jeżeli towar nie będzie spełniał powyższych warunków, zostanie odesłany z powrotem do klienta. 

Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem odstąpienia umowy 
Poprawnie wypełniony formularz zwrotu znacząco przyspiesza całą procedurę.

Procedurę "Odstąpienia od umowy" realizujemy do 14 dni od momentu odbioru paczki. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli Klient nie postąpi według powyższej procedury. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania. Kwotę do zwrotu wpłacamy tylko na numer konta bankowego podany w formularzu.

W przypadku gdy zwrot jest spowodowany błędem sklepu, klient otrzymuje zwrot kosztów wysyłki, stanowiący regularny koszt wysyłki realizowanej przez sklep tj. kwotę 10zł.

W przypadku zwrotu czapek z daszkiem, prosimy o wysłanie czapki w kartonie zabezpieczającym (najlepiej w kartonie, w którym czapka została dostarczona). Zwroty czapek, które uległy uszkodzeniu podczas transportu w wyniku złego zabezpieczenia, nie będą realizowane.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, a także za pomocą firmy In Post Paczkomaty takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

» wszystkie formularze można pobrać w zakładce "formularze"

 

Krótka instrukcja procedury odstąpienia od umowy (zwrotu):

Pobierz i odpowiednio wypełnij formularz odstąpienia od umowy

Spakuj produkt który chcesz zwrócić (w oryginalne opakowanie) wraz z formularzem odstąpienia od umowy (paragon lub jego kopia mile widziana)

Odpowiednio spakowaną paczkę (patrz pkt 2) wyślij na adres sklepu: Jarex Outlet Center. Knopin 48, 11-040 Dobre Miasto

Odstąpienie od umowy zrobione. Teraz pozostaje czekać na przelew bankowy od Nas ;)

 

Klient również może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej w zakładce: Formularze.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. Następnie prosimy o odesłanie produkty na adres sklepu: Jarex Outlet Center. Knopin 48, 11-040 Dobre Miasto.

 

 

Reklamacja

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie Jarex Outlet Center są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Prosimy o zachowanie paragonu, znacznie ułatwi nam to przeprowadzenie procedury Reklamacji.

Towar należy wysłać na adres firmy: Jarex Outlet Center. Knopin 48, 11-040 Dobre Miasto., razem z paragonem/fakturą zakupu i formularzem reklamacjiPoprawnie wypełniony formularz reklamacji znacząco przyspiesza całą procedurę.


Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt (w przypadku uznanej reklamacji zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania, kwotę przelewamy na konto podane w formularzu reklamacji).

W przypadku reklamacji czapek z daszkiem, prosimy o wysłanie czapki w kartonie zabezpieczającym (najlepiej w kartonie, w którym czapka została dostarczona). Reklamacje czapek, które uległy uszkodzeniu podczas transportu w wyniku złego zabezpieczenia, zostaną odrzucone.

W ciągu 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Klientem i poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.


Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy identyczny towar wolny od wad lub zwracamy pieniądze na konto. Zwrot kwoty na konto wskazane w formularzu reklamacji odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznanej reklamacji, klient otrzymuje zwrot kosztów wysyłki, stanowiący regularny koszt wysyłki realizowanej przez sklep tj. kwotę 10zł.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas odbioru paczki przez klienta wynikłego z transportu przesyłki, należy w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody/reklamacji z kurierem  lub niezwłocznie (w ciągu 24h) skontaktować się z działem obsługi klienta jarexoutlet.pl 

reklamacje@jarexoutlet.pl

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

Formularz do pobrania w dziale Formularze

 

 

 

Jak mierzymy

A - Długość

Długość koszulki mierzymy od najwyższego punktu ramienia (szew przy kołnierzu) do dolnej krawędzi koszulki.

B - Obwód w klatce piersiowej

Obwód w klatce piersiowej mierzymy jako długość między szwami łączącymi dolne krawędzie rękawów z koszulką (pod pachami) pomnożoną razy dwa.

Koszulki/Koszule z długim rękawem

A - Długość

Długość koszulki mierzymy od najwyższego punktu ramienia (szew przy kołnierzu) do dolnej krawędzi koszulki.

B - Obwód w klatce piersiowej

Obwód w klatce piersiowej mierzymy jako długość między szwami łączącymi dolne krawędzie rękawów z koszulką (pod pachami) pomnożoną razy dwa.

C – Długość rękawa

Długość rękawa mierzymy od szwu przy kołnierzu do końca rękawa/ściągacza.

Koszulki bez rękawów

A - Długość

Długość koszulki mierzymy od najwyższego punktu ramienia (ramiączko) do dolnej krawędzi koszulki.

B - Obwód w klatce piersiowej

Obwód w klatce piersiowej mierzymy jako długość między szwami pod pachami pomnożoną razy dwa.

Bluzy z kapturem

A - Długość

Długość bluzy mierzymy od najwyższego punktu ramienia (szew przy kapturze/kołnierzu) do dolnej krawędzi bluzy/ściągacza.

B - Obwód w klatce piersiowej

Obwód w klatce piersiowej mierzymy jako długość między szwami łączącymi dolne krawędzie rękawów z bluzą (pod pachami) pomnożoną razy dwa.

C – Długość rękawa

Długość rękawa mierzymy od szwu przy kapturze/kołnierzu do końca rękawa/ściągacza.

Kurtki/Bluzy rozpinane

A - Długość

Długość kurtki mierzymy od najwyższego punktu ramienia (szew przy kapturze/kołnierzu) do dolnej krawędzi kurtki/ściągacza.

B - Obwód w klatce piersiowej

Obwód w klatce piersiowej mierzymy jako długość między szwami łączącymi dolne krawędzie rękawów z kurtką (pod pachami) pomnożoną razy dwa.

C – Długość rękawa

Długość rękawa mierzymy od szwu przy kapturze/kołnierzu do końca rękawa/ściągacza.

Krótkie spodenki

A - Obwód w pasie

Obwód w pasie mierzymy jako szerokość spodenek w pasie (od krawędzi do krawędzi) pomnożoną razy dwa.

B - Długość

Długość mierzymy wzdłuż zewnętrznego szwu od górnej krawędzi spodenek do dolnej krawędzi nogawki.

Spodnie

A - Obwód w pasie

Obwód w pasie mierzymy jako szerokość spodni w pasie (od krawędzi do krawędzi) pomnożoną razy dwa.

B - Długość

Długość mierzymy wzdłuż zewnętrznego szwu od górnej krawędzi spodni do dolnej krawędzi nogawki.

C - Szerokość nogawki w kroku

Szerokość nogawki w kroku mierzymy od szwu w kroku do zewnętrznego szwu nogawki.

D - Szerokość nogawki na dole

Szerokość nogawki na dole mierzymy przy dolnej krawędzi nogawki od wewnętrznego do zewnętrznego szwu nogawki.

Czapki

A - obwód

Obwód mierzymy po wewnętrznej stronie czapki.

Buty

A - Długość wkładki

Długość wkładki mierzymy między najdalej wysuniętymi jej punktami.

Paski

A - Długość paska (bez klamry)

Długość paska mierzymy od łączenia z klamrą do końca paska.

B - Szerokość klamry

Szerokość klamry mierzymy między jej górną i dolną krawędzią.

C - Długość klamry

Długość klamry mierzymy od jej prawej do lewej krawędzi.

 

Ceny produktów

Prowadzimy również sprzedaż hurtową. Chętnie sprzedamy Ci większą ilość towaru, w razie zainteresowania współpracy z nami prosimy o bezpośredni kontakt Tel. 510 113 349

Jarex Outlet Center zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany ceny dowolnego produktu w dowolnym momencie. Ceny promocyjne produktów obowiązują tylko przez określony czas lub do wyczerpania stanów magazynowych. Jeżeli zobaczysz produkt w promocyjnej cenie, spiesz się z zakupem, bo promocja może się w każdej chwili skończyć. Po zakończeniu promocji, ceny wracają do poprzedniego stanu. Nie sprzedajemy towaru po promocyjnej cenie po zakończeniu promocji.

Pomimo naszych najlepszych starań i największych chęci, może zdarzyć się, że produkt oferowany na stronie będzie miał nieprawidłową cenę w wyniku naszego błędu. Jeżeli kupisz produkt po zbyt wysokiej cenie, skontaktujemy się z Tobą i zwrócimy Ci nadpłatę. Jeżeli kupisz produkt po zbyt niskiej cenie, skontaktujemy się z Tobą i anulujemy zamówienie lub poprosimy o dopłatę.

Jeżeli kupiłeś produkt a w ciągu 5 (pięciu) dni od daty złożenia zamówienia obniżyliśmy cenę tego produktu, zwrócimy Ci różnicę. Skontaktuj się z nami, jeżeli cena produktu, który kupiłeś uległa obniżce, a nie minęło jeszcze 5 (pięć) dni od daty złożenia przez Ciebie zamówienia.

 

 

 

 

 

Dostawa

Wysyłka w 24 H 30 dni na zwrot lub wymianę Dormowa dostawa od 150 zł

Płatności

Przelew tradycyjny Płatność za pobraniem Płatności eletroniczne

TOP

Kontakt

Bądź na bieżąco

Dostawa, płatności, bezpieczeństwo

DPD Poczta Polska

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w ustawieniach przeglądarki.